Veel te vertellen! - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu Veel te vertellen! - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu

Veel te vertellen!

Blijf op de hoogte en volg Tess

26 September 2013 | Verenigde Staten, Flushing

Hallo allemaal,

Nadat ik mijn laatste verslag had geschreven is er ineens super veel gebeurt.
Zaterdag avond, de dag na de leuke Footballgame zou ik naar vrienden gaan, toen mijn arrival Host mom Margeret tegen me zei dat ik mijn spullen moest pakken en dat ik zondag ochtend nog zou worden opgehaald en naar een emergency familie zou worden gebracht.
Ik had aangegeven problemen te hebben bij Margeret thuis en me heel erg alleen voelde. Nou hebben ze dat heel serieus genomen en werd dus plotseling overgeplaatst naar een dorp een uur hier vandaan. waarbij mij werd verteld dat ik misschien ook naar een vast gast gezin zou gaan in een ander dorp met een andere school... Maar mijn vrienden zijn hier in Flushing.

Dus die zijn opzoek gegaan voor me en gelukkig was een vriendin haar familie zo ontzetten lief om mij in huis te nemen. Ik bleef een paar dagen bij die emergency familie waar ik even tot rust kon komen na alles wat er ineens gebeurt was. Dat waren gelukkig hele lieve mensen!
Dinsdag middag was alles afgerond met mijn nieuwe permanente familie en kon ik eindelijk weer terug naar flushing! Achteraf is het dus goed geweest dat ik het heb aangegeven bij YFU.

Ik woon nu bij een grote familie bestaande uit: broer Joe van 14, zus maar ook vriendin Jessi van 16, grote broer Andy van 20 en zijn vriendin die hier woont Leigha, dan nog een zus Bekha van 18 maar die is in college dus die woont niet thuis, en dan papa Martin en mama Kathy. onwijs druk maar hele leuke familie die me onwijs veel willen laten zien en altijd ergens zijn. Dus ook af een toe als ze onderweg zijn even een macdonaltsje mee pikken.. maar dat word weer gekompasseerd door mijn vele sporten ;)
Ik zit hier nu een week en heb eindelijk het gevoel dat alles goed gaat! Voel me helemaal thuis.

Maandag begint Homecoming week en zullen er ook heel veel nieuwe dingen gebeuren. Waaronder ik mee ga spelen in de powderpuffgame, dat is American Football voor meiden maar dan de Juniors Tegen de Seniors. En niet te vergeten de Homecoming dance!
Ik heb er helemaal zin in!

Laat gauw weer iets van me horen!
Kus Tess

  • 26 September 2013 - 07:10

    Annette:

    Hoi Tess, klinkt allemaal erg leuk.
    Fijn dat je het naar je zin hebt in het grote gezin.
    Veel plezier en tot horens.

    Annette

  • 26 September 2013 - 07:35

    Gerie:

    Ben zo blij voor je dat je nu op je plekje zit. Geniet ervan.xx

  • 26 September 2013 - 09:01

    Ayla:

    Hoi Tess!

    Wat leuk zeg! Goed dat je hebt aangegeven dat je naar een ander gezin wilde. Ik heb hetzelfde mee gemaakt en als je je niet prettig voelt bij een gezin doen ze hun best een nieuw gast gezin voor je te vinden.

    Grappig om te lezen dat je mee doet met de Powderpuff game en straks Homecoming hebt. Zo veel dances heb je, is echt lachen! Leuk om te lezen! Hopelijk heb je het erg naar je zin. Geniet er van! Dit is een ontzetttend mooie ervaring die straks niemand van je af kan nemen. Have fun and enjoy!

    Liefs,
    Ayla

  • 26 September 2013 - 10:51

    Annet:

    Hoi Tess,

    Wat heb je in korte tijd veel meegemaakt.
    Maar als je je mond open doet komt alles weer op zijn pootjes terecht.
    Goed hoor van je. Hoop dat je nu kunt genieten van je schooltijd daar.
    Veel plezier en geniet ervan.

  • 27 September 2013 - 00:43

    Marcel & Debby :

    Lieve Tess, je hebt zeker al veel meegemaakt. Fijn nu in leuke familie terechtgekomen. Wij volgen je belevenissen hoor. Hartstikke leuk dat je alles opschrijft. XxUit Rijsenhout Debby

  • 06 Oktober 2013 - 10:09

    Cora:

    Hoi Tess goed om te lezen dat je nu je plekje heb gevonden.Ik heb gister je moeder
    Gesproken en gehoord dat alles met je gaat. Veel liefs Cora

  • 09 Oktober 2013 - 07:38

    Jolanda:

    Hoi Tess,

    Wat een overval. Maar wat lief dat je bij de familie van je vriendin in huis kan. Gezellig!
    Komt het helemaal goed. Veel plezier met de powerderpuff games en de hemecoming dance! (Whatever that may be

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flushing

Amerika!

High School year

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Last one!!

15 April 2014

Afgelope Maanden!

23 Februari 2014

New Semester.

02 Januari 2014

Feestdagen!

16 November 2013

3e maand alweer..
Tess

Actief sinds 04 Juni 2013
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 7443

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2013 - 10 Juli 2014

Amerika!

Landen bezocht: