Homecomingweek! - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu Homecomingweek! - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu

Homecomingweek!

Blijf op de hoogte en volg Tess

11 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Flushing

Hallo allemaal!

Mijn homecomingweek is inmiddels al een week geleden maar staat nog vers in mijn geheugen. Een week vol nieuwe belevenissen en onwijs veel lol.
Homecoming week is elke dag een feest waarbij elke dag in verschillende thama's naar school moeten. Mandag was de dag van de Powderpuffgame waarin ik speelde, en was het dus jerseyday. Iedereen moest in een jersey naar school. Natuurlijk gingen de footbalspelers in hun jersey maar de meeste meiden van Juniors en Seniors liepen in hun Powderpuff outfit. De heledag was er een strijd tussen de Juniors en de seniors, ik heb nog nooit van me leven zo veel geschreeuwd op een dag. In de avond was het zover.
Na weken lang trainen Speelde we dan eindelijk op het grote Footbalveld een officiele game tegen de juniors. (powderpuff is american footbal voor meiden van Juniors en Seniors in de homecomingweek). Het was onwijs gaaf dat heel Flushing naar ons kwam kijken. Natuurlijk Wonnen wij! (de seniors).
De volgende morgen was mijn stem weg, maar gingen we gewoon weer leuk door met de lessen. wel in thema, het was tie dye day.
Woensdag was het rockstarday waar niet iedereen verkleed ging behalve mijn zus Jessi, die haalde de gekste kleren uit de kast en heeft op zn hollands gezegt: Schijt aan alles. Donderdag was het army day, dus iedereen haalde hun legeroutfits uit de kast. Onwijs grappig om te zien dat iedereen in hetzelfde loopt.
De laatste dag GOO RAIDERS Day, waarin iedereen met gesminkte gezichten door school loopt en zo goed mogelijk laat zien dat ze van de Raiders houden en ze steunen.
Het was namelijk de dag van de homecoming game. Dat is de officiele Laatste thuiswedstrijd van de Raiders. Wat ik super jammer vind want de vrijdag avonden waren super leuk en begon de spelregels te leren! Ook een dag vol feest. tijdens school was de peprallie, de hele school is bij elkaar en gaat schreeuwen en gek doen om in de stemming te komen voor de Footbalgame!
Na school was de homecoming parade. Alle Grades maken de mooiste wagen om hun grade te supporten. In de parade reden de homecoming Queens ook mee in de duurste auto's en de mooiste jurken. De avond van de footbalgame was onwijs veel gezelligheid en natuurlijk wonnen de Raiders. Na de game ben ik nog naar een openhouse geweest van vrienden van mijn gastgezin. Waar we ook weer veel mensen van school tegen kwamen.

Zaterdag was het dan zover... De homecoming dance!! Waar iedereen naar uitkijkt. Ik wist niet wat ik moest gaan verwachten dus ik zat vol goede spanning. Om 3 uur kwam Clara uit duitsland naar mijn huis om samen op te tutten. Daarna zijn we met een grote groep foto's gaan maken in het park en met z'n alle een hapje gaan eten. De groep bestond uit veel exchange studenten die onwijs leuk zijn. Dit jaar zijn er namelijk super veel op mijn school.
De Dance was zo anders dan de zaterdag avonden in nederland. Maar om eerlijk te zijn was het best leuk. (ookal had ik dan geen wijntje op;) De meiden liepen in de mooiste jurken rond. Alle meiden dansen niet op hun high heels maar iedereen gaat op bloten voeten dansen... Ik hield ook eerst mijn hakken aan maar kwam er als snel achter dat dansen op blote voeten veel makkelijker is!
Na de Dance had ik een sleepover met wat meiden en was er een einde gekomen aan een super leuke week!!

Het lijkt nu of ik alleen maar feestjes en fun heb maar ik ga gewoon elke dag naar school om 7 uur en heb ook gewoon huiswerk. School is ook gezellig maar onwijs moeilijk. Alles lezen en leren in het engels.. maar het gaat wel al beter heb ik het idee.

Onwijs leuk al die lieve berichtjes! leuk om te lezen, en ga snel weer iets schrijven.

Dikke kus uit USA

  • 12 Oktober 2013 - 00:58

    Beste Vriendinnetje:

    Zo onwijs leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt schat! Maar ik mis je nog elke dag in dit koude kikkerlandje.. Spreken elkaar snel om even goed bij te kletsen. Dikke kus Britt ❤️

  • 12 Oktober 2013 - 15:21

    Paulinedeutekom:

    Jeetje meid!! Wat gezellig om t allemaal te lezen en ja natuurlijk is t moeilijk om alles in t Engels te leren!! Kop op het gaat je lukken groetje 's uit rijsenhout pauline&co

  • 13 Oktober 2013 - 09:04

    Ingrid:

    Hey lieve Tess, wat onwijs leuk om je verhalen te lezen, ben blij dat je het zo naar je zin hebt, en wat maak je veel mee, geniet maar lekker. Dikke kus Ing

  • 14 Oktober 2013 - 08:26

    Gerie:

    Gezellig verhaal weer Tess.
    Leuk om te lezen en te horen wat je allemAl mee maakt.
    Kus Gerie

  • 17 Oktober 2013 - 12:48

    Sylvia:

    Lieve Tess,

    Wat een ervaringen he, allemaal net even anders en zo zie je zonder hakken en wijn evensgoed een gezellige avond haha.... volgens mij heb je het harstikke druk met school, sport en uitjes.
    Ik herken wel veel van je belevenissen die Demi ook mee maakte, dat maakt het extra leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt. En je engels ach Tess, tegen die tijd dat je naar huis komt, denk je ook in het amerikaans......

    liefs sylvia

  • 20 Oktober 2013 - 18:10

    Naomi Nelis:

    Hey Tesje,

    Wat leuk om t lezen dat je het zo naar je zin hebt!
    Lijkt me een onwijs gave ervaring wat je allemaal mee maakt.
    Je kan trots zijn op jezelf mop.
    Veel plezier nog & succes op school!

    Kus uit Aalsmeer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flushing

Amerika!

High School year

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Last one!!

15 April 2014

Afgelope Maanden!

23 Februari 2014

New Semester.

02 Januari 2014

Feestdagen!

16 November 2013

3e maand alweer..
Tess

Actief sinds 04 Juni 2013
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 7436

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2013 - 10 Juli 2014

Amerika!

Landen bezocht: