Eerste week in Flushing. - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu Eerste week in Flushing. - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu

Eerste week in Flushing.

Blijf op de hoogte en volg Tess

14 September 2013 | Verenigde Staten, Flushing

Hello Everybody,

Weer een verslagje van mijn eerste week. Ik heb onwijs veel te Vertellen maar zal jullie niet uren laten lezen hoor!

Zondag had ik geen zondagen wat ik normaal in nederland heb, een kater en de hele dag luieren.. Nee ik ging vroeg naar de kerk. Wat onwijs leuk is, niet zo saai naar verhalen luisteren maar leuk liedjes zingen en iedereen is onwijs aardig.

Maandag was het dan zover, mijn eerste schooldag! Ik kwam aangelopen en kon mijn ogen niet geloven, ben ik in een film beland?! grote hoge kluisjes, onwijs veel auto's, gele schoolbussen en de Americanfootballers lopen in hun pak door school. En met de pauze zitte alle soorten mensen bij elkaar, de nerds, de cheerkleaders en de footbalplayers. Ik was onwijs zenuachtig maar iedereen was onwijs lief tegen me.

De eerste dagen had ik wel onwijs last van heimwee en zag het soms even niet meer zitten. Ik kwam thuis van school en had niks te doen, mijn host mom was nog werken en dan had ik de tijd om aan thuis te denken.

Nu is dat gelukkig anders , het werd per dag weer leuker. Ik heb onwijs veel nieuwe mensen leren kennen, Na school ga ik elke dag volleyballen (2uur lang), en de lessen worden ook leuker!

Vrijdag was mijn eerste echte American Footbalgame. Wat een sensatie is dat zeg! De cheerleaders die juichen, een band die speelt en de echte raider Fans! Echt onwijs leuk om daar heen te gaan.

Binnekort zijn er weer onwijs veel dingen die gaan komen dus dan laat ik weer wat van me horen!

Dikke kus ,
Tess

  • 17 September 2013 - 11:31

    Gerie:

    Hi Tess

    Je hebt het in ieder geval ONWIJS gaaf.
    Geniet maar lekker van alles.
    Aan thuis denken is altijd goed,

    Groetjes Gerie

  • 19 September 2013 - 10:16

    Sylvia:

    Hey Tess, jeetje meid, wat een turbulentie he, heel veel nieuwe dingen, nieuwe mensen,
    nieuwe school, heel goed dat je lekker kan sporten en dat je al een klein beetje je draai hebt gevonden.
    Natuurlijk mis je thuis, zou gek zijn als dat niet zo was.
    Maar je krijgt daar natuurlijk ook weer vrienden en vriendinnen en zal je zien dat dat steeds
    beter gaat. Wij blijven wel aan je denken hoor. Dus lieve schat, maak er een mooie tijd van.
    liefs Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flushing

Amerika!

High School year

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Last one!!

15 April 2014

Afgelope Maanden!

23 Februari 2014

New Semester.

02 Januari 2014

Feestdagen!

16 November 2013

3e maand alweer..
Tess

Actief sinds 04 Juni 2013
Verslag gelezen: 434
Totaal aantal bezoekers 7440

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2013 - 10 Juli 2014

Amerika!

Landen bezocht: