Aankomst. - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu Aankomst. - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu

Aankomst.

Blijf op de hoogte en volg Tess

07 September 2013 | Verenigde Staten, Flushing

Eindelijk!!
Ik ben aangekomen op plaats van bestemming.
Na een enorme lange reis van Schiphol naar Londen, Londen naar Chicago en Chicago naar Flint leef ik nog. Wel wat probleempjes hier en daar, wat stress momenten... Je jas bijvoorbeeld vergeten op de luchthaven. Die gelukkig wel terecht is nu!

Mijn Gastmoeder Margaret stond me op te wachten. Onderweg naar huis keek ik mijn ogen uit hoe groot alles hier is!
Thuis aangekomen was mijn Host zus toni daar, een duits meisje die hier misschien ook tijdelijk is.
Margeret besloot om die avond lekker uit eten te gaan bij een barbeque/ grill restorant. Het was echt een restorant uit films, Grote cola's, dikke mensen, en ook van die echte amerikaanse bankjes.

Toen we weer thuis waren gekomen van het eten ben ik lekker me bedje in gegaan, ik was onwijs moe van de lange reis! Helaas moet ik wel mijn kamer delen met Toni en heb ik niet meer de luxe van een 2 persoons bedje, maar ach daar kunnen we aan wennen!

Ik laat snel weer iets van me horen,

kus Tess!

  • 09 September 2013 - 12:32

    Annette:

    Hoi Tess, heerlijk dat je goed bent aangekomen .
    Maak er een mooie tijd van.
    Veel plezier .
    Dikke kus.

    Annette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flushing

Amerika!

High School year

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Last one!!

15 April 2014

Afgelope Maanden!

23 Februari 2014

New Semester.

02 Januari 2014

Feestdagen!

16 November 2013

3e maand alweer..
Tess

Actief sinds 04 Juni 2013
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 7442

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2013 - 10 Juli 2014

Amerika!

Landen bezocht: