Vertrek..!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tess brouwer - WaarBenJij.nu Vertrek..!! - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Tess brouwer - WaarBenJij.nu

Vertrek..!!

Blijf op de hoogte en volg Tess

06 September 2013 | Nederland, Schiphol

hallo idereen,

mijn eerste maar ook laatste verslag die ik in nederland schrijf. Voelt heel raar en besef het nu ook pas. Maar ik zal jullie nog even snel vertellen wat mijn gezin situatie daar gaat worden.


Ik kom bij een alleen staande vrouw in huis, Margaret. Ik heb vanacht te horen gekregen dat daar ook een duitse uitwisselings student gaat wonen, en een jonge voor alleen dit weekend uit letland.
Verder vertelde Margaret dat ze 3 katten heeft.. en een kitten.

Mijn dorpje heet Flushing in Michigan, en mijn school heet Flushing High School. Een school met 1900 leerlingen, dus best een groot schooltje.

Ik laat alles op me afkomen, en weet zeker dat het onwijs leuk gaat worden. Mijn volgende verslag zal in The Usa zijn!

Big Kiss,

Tess

  • 06 September 2013 - 09:27

    Gerie:

    Maak er een mooi jaar van! Iets om nooit te vergeten. Xx

  • 06 September 2013 - 11:17

    Tessa Borst:

    Liefje echt heeel veel plezier!! Ik zal je echt onwijs gaan missen! Het gaat allemaal goedkomen met jou! Je gaat onwijs vette dingen meemaken! Geweldige ervaringen opdoen en ik kan niet wachten om alles te horen! We houden contact lieverd! Maar het aller belangrijkste is dat je er volop van moet genieten! Heel veel liefs ❤❤

  • 06 September 2013 - 13:43

    Angelica Griekspoor:

    Supper stoer van je Tess het wordt een ervaring om nooit te vergeten! Succes!!!!

  • 09 September 2013 - 18:44

    Cora :

    Tess heel veel plezier maak er wat van. Succes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Amerika!

High School year

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Last one!!

15 April 2014

Afgelope Maanden!

23 Februari 2014

New Semester.

02 Januari 2014

Feestdagen!

16 November 2013

3e maand alweer..
Tess

Actief sinds 04 Juni 2013
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 7443

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2013 - 10 Juli 2014

Amerika!

Landen bezocht: