Afgelope Maanden! - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu Afgelope Maanden! - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu

Afgelope Maanden!

Blijf op de hoogte en volg Tess

15 April 2014 | Verenigde Staten, Flushing

Afgelopen Maanden.

Afgelopen maanden heb ik super veel dingen gedaan.
Als eerste natuurlijk NEW YORK waar Freek me op kwam zoeken, En waar mama kwam als een verrassing. Ik vertrok zondag morgen vanuit Detroit to New York. Ik was al heel vroeg bij het hotel en freek zou rond 5 uur pas landen. Dus heb ik de hele dag lekker door de stad gelopen. Helemaal niet erg, wie vermaakt zich nou niet in New York?! Toen ze aan kwamen in het hotel wist ik eerst nog niet dat mama er was, toen kwam ze ineens de lift uit stappen…Ik ben nog nooit zo blij geweest en het voelde zo goed om weer met mama te zijn. In de avond zijn we lekker uit eten gegaan en vroeg naar bed want de volgende dag was onze eerste dag in the city.
De week was voorbij gevlogen! Heel veel geshopt natuurlijk, maar we zijn ook heel cultureel geweest. Zoals The rockefellercenter, Statue of liberty en 9/11 memorial. Elke avond heerlijk gegeten, waar ik wel even aan toe was, eindelijk geen Mc Donalds ;)
Die zaterdag vertrok Freek en Angelique weer en had ik nog een kort nachtje met mama. Afscheid was niet leuk, Het was nog zwaarder dag de eerste Goodbye…Maar het was niet meer zo lang na New York.

Nu had ik nog 3 weken school te gaan tot aan spring break. Die zijn ook weer voorbij gevlogen met veel activiteiten op school. The spirit cup, waar onze school food inzamelde voor arme mensen. Voor dat kwamen we op tv bij Abc 12. Waar ik nog persoonlijk in te horen was. Ik speel nu ook tennis en heb practice elke dag en meestal 3 wedstrijden in een week. Dus ben busy busy busy!
Eindelijk was het dan zover, Springbreak! Ik was er onwijs aan toe want de winter hier in Michigan is onwijs koud geweest en is nog steeds koud, dus het warme weer in Florida kon niet beter. Wel was ik ziek geworden…maar gelukkig na een paar dagen knapte in al op. Ik ging met mijn host family een andere family en ik mocht mijn duitse vriendin Clara mee nemen. Na een 18 uur lange rit en een overnachting kwamen we aan in onze huge villa! We waren moe van de reis, dus zijn we lekker bij de pool gaan liggen. Helemaal niet erg!
In de week zijn we naar Disney World geweest, waar ik alleen niet heel veel van had gezien omdat ik ziek was geworden, Universal studios, wat onwijs gaaf was en een dagje Cocoa beach. Voor de rest van de week lagen we lekker bij het zwembad en hebben van het weer genoten. Ook dit was weer zo snel voorbij gegaan, en kwamen we de zondag erna weer aan in het koude bruine Michigan. Even wennen na groen gras, zon en Palmtrees.
Maar nog 8 weken te gaan en dan is mijn Exchange year over. Heel raar zal het zijn, maar ik heb ook wel weer zin om iedereen te zien. Voor die tijd heb ik nog een paar dingen om op vooruit te kijken. Prom is over 2 weken, met mijn date Andre. Het vragen voor prom gaat hier altijd op de speciaalse manieren. Hij was naar mijn huis gekomen en had met candles in de grond PROM? Geschreven, super lief maar de wind blies ze steeds uit dus toen stond die voor mijn deur met een bos rozen. Dan komt de graduation er ook nog aan en ik heb elke dag Tennis dus voor ik het weet zit ik weer in Nederland.
Het was een tijdje geleden dat ik iets had geschreven omdat ik niet heel veel tijd heb. Maar er komt snel weer een update hoe prom Was!

Kusjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flushing

Amerika!

High School year

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Last one!!

15 April 2014

Afgelope Maanden!

23 Februari 2014

New Semester.

02 Januari 2014

Feestdagen!

16 November 2013

3e maand alweer..
Tess

Actief sinds 04 Juni 2013
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 7427

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2013 - 10 Juli 2014

Amerika!

Landen bezocht: