New Semester. - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu New Semester. - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu

New Semester.

Blijf op de hoogte en volg Tess

23 Februari 2014 | Verenigde Staten, Flushing

Hi Guys,

De laatste keer dat ik heb geschreven was ook weer een tijdje geleden. Maar na alle feestdagen en vakanties is het gewone school leven weer begonnen.
Al moet ik zeggen dat er hier in Michigan zo koud is en zo veel sneeuw was gevallen dat we onwijs veel snowdays hadden en heb sinds december geen volle week school meer gehad.

Nieuwe semester is begonnen, en heb een aantal classes geswitched. Ik zat in veel klassen met 2e jaars leerlingen. Nu heb ik ook veel senior klassen. De dagen vliegen voorbij omdat het zo leuk is op school, naja het blijft natuurlijk school:) Ook was op scholol het basketball season gestart en dat nemen ze hier onwijs serieus. Elke wedstrijd is de student section vol, en word The national anthem voor de wedstrijd gezongen. Wel weer onwijs leuk, typisch american, en het breekt zo lekker de week.

Afgelope zaterdag was er weer een dance, eigenlijk een beetje hetzelfde als de homecoming dance. Ik ging eerst naar clara en daarna naar andere vriendinnen om klaar te maken. Na de fotojes en het etentje gingen we naar de dance. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat die amerikanen wel een beetje les kunnen krijgen wat een feestje is, maar het gaat om het idee he.
Daarna zijn we nog naar wat vrienden te gaan om een "klein borreltje" te drinken. Uiteindelijk was het erg gezellig.

Eigenlijk is er deze weken niet zo onwijs veel gebeurt, maar de aankomende weken gaan zo leuk worden! Over 2 weken zal ik Frederique gaan meeten in NYC..Jawel NYC. Ik ga er een weekje heen, en heb er onwijs veel zin in. Als ik terug kom is het ook nog maar 3 weken voordat ik naar Florida ga met mijn Host family.
En er komen nog veel meer leuke dingen aan.

Nog 4 maanden in de Usa, en het gaat onwijs snel. Voor ik het weet zit in weer in nederland. Ik enjoy alles nog! Maar ik moet zeggen dat ik ook wel een beetje me leventje in nederland mis soms. Maar daar kan ik straks weer vol op van genieten.

Hugs and kisses from me!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flushing

Amerika!

High School year

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Last one!!

15 April 2014

Afgelope Maanden!

23 Februari 2014

New Semester.

02 Januari 2014

Feestdagen!

16 November 2013

3e maand alweer..
Tess

Actief sinds 04 Juni 2013
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 7428

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2013 - 10 Juli 2014

Amerika!

Landen bezocht: