3e maand alweer.. - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu 3e maand alweer.. - Reisverslag uit Flushing, Verenigde Staten van Tess brouwer - WaarBenJij.nu

3e maand alweer..

Blijf op de hoogte en volg Tess

16 November 2013 | Verenigde Staten, Flushing

Hallo allemaal,

tijdje geleden dat ik een verslagje heb geschreven, maar ik ben onwijs druk steeds.

De afgelopen weken heb ik weer veel leuke en nieuwe dingen gedaan. Eigenlijk te veel om alles te vertellen maar ik zal jullie even mijn leukste dingen vertellen.
Om te beginnen natuurlijk halloween, wat wij in nederland niet echt vieren. Nou hier wel!! Iedereen is er al ruim 5 weken van te voren mee bezig. De huizen worden van top tot teen versierd en hoe meer hoe beter.
Natuurlijk hoort pompoenen uithollen er ook bij, ik had dat nog nooit gedaan, dus gingen we dat met de hele familie doen. Dan is de vraag wat ga je dit jaar zijn voor halloween?! Iedereen wist het al, ik was er niet zo druk mee en had 2 dagen van te voren nog even een kostuum uit de verkleedkist getoverd. Ook zijn we nog met de youth group van de kerk naar een corn maze geweest. Dat is een Mais veld waarin de boeren een doolhoff in hebben gemaakt. Ik dacht natuulijk appeltje eitje. Maar daar vergiste ik me toch even in. Uren en uren liepen we rond en het werd al donker. Gelukkig vonden we dan toch eindelijk de uitgang.

De dag van halloween is het gebruikelijk dat iedereen verkleed naar school gaat. Nou doet niet iedereen dat hier, maar mijn zus wel. Zij gaat het liefst elke dag met een kostuum naar school. Ze viel ook onwijs op, een knal gele jurk van belle en het beest. In de avond ging ik me natuurlijk wel verkleden, ik was mini maus. Het voelde een beetje of het carnaval was wat niemand was eng verkleed. Maar savonds gingen we naar vrienden toe, en die wilde mij natuurlijk wel laten trick or treating. (langs de deuren voor snoep) Voelde me wel een beetje oud om dat te doen maar ach.. weer een ervaring er bij! en heel wat snoep.
na het trick or treating gingen we naar uncle dick's house waar de rest van de familie ook was. Hij woont met zijn vrouw ver in het bos in een super groot houten huis, een echte cabin in the wood.
We hebben daar de hele avond nog lekker bij het kampvuur gezeten.

De volgende dag hadden we weer iets leuks. Na school ginngen we met het hele Volleybalteam naar een waterpark hotel. omdat we de volgende morgen daar in de buurt een tournament hadden. Dat is hier trouwens heel gebruikelijk om even te overnachten in een hotel. Ik ben onwijs blij dat ik dit team heb ontmoet want we doen echt super leuke dingen en al deze meiden zijn ook super goede vriendinnen geworden.
volgende dag moesten we wel vroeg opstaan, om 7 uur ging de wekker en moesten we ons klaar maken voor het tournament. Ik speel alleen geen wedstrijden omdat het een varsity team is en ik was te laat voor de try-outs. Ze hebben me dan ook als een manager benoemt.
na een lange dag met veel wedstrijden zijn we 2e geworden en konden we door naar district finals.
Een week geleden hadden we de district finals en die wonnen we!! Door naar regio finals.
Halve finale speelde we Davison V.s Flushing. Deze 2 scholen zijn echte vijanden van elkaar. Gelukkig kwamen super veel leerlingen van onze school ons aanmoedigen. Wat had geholpen want we wonnen! Helaas werden we in de finale weg gebeukt.. jammer want nu is ons volleybal seizoen ook over.

In de winter ga ik misschien indoor tennissen of in het ski team maar dat is nog niet zeker want het ski team is onwijs duur en elke dag onwijs ver rijden. Verder gaat het nog steeds super goed met mij. De tijd vliegt voorbij en de Feestdagen komen er aan. Thanksgiving en kerst. Sinterklaas kennen ze hier niet, maar de pepernoten vinden ze wel onwijs lekker..
De eertse sneeuwvlokken zijn hier ook al gevallen en het vriest hier al elke dag. Ik noem dit geen herst weer hier maar gewoon al volop Winter! Heeft ook wel weer iets gezelligs!

Kiss from the U.S.A

  • 16 November 2013 - 20:49

    Marianne:

    Ha Tess,
    Wat een gezelligheid weer. Leuk hoor al die verhalen. Fijn dat je het naar je zin hebt.
    Met ons ook alles goed. Wout is maandag jarig. 23 jaar alweer!
    Veel plezier en op naar het volgende verslag. Groetjes van ons. Marianne

  • 16 November 2013 - 22:35

    Annette:

    Hoi Tess , nou het gaat wel snel zeg.....alweer 3 mnd weg. Times fly .
    Je hebt het naar je zin zo te horen....fijn voor je.
    Hier ook alles oké . Jon en Lauren hebben een app gekocht, dus als jij terug komt wonen zei in Aalsmeer.

    Kus van hier XXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Flushing

Amerika!

High School year

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2014

Last one!!

15 April 2014

Afgelope Maanden!

23 Februari 2014

New Semester.

02 Januari 2014

Feestdagen!

16 November 2013

3e maand alweer..
Tess

Actief sinds 04 Juni 2013
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 7420

Voorgaande reizen:

10 Augustus 2013 - 10 Juli 2014

Amerika!

Landen bezocht: